BAQ.kz - Қазақстан жаңалықтары USD 384.53 BAQ.kz - Қазақстан жаңалықтары EUR 432.02 BAQ.kz - Қазақстан жаңалықтары RUB 5.9
Астана:

Холестеринді төмендетудің жолдары

Холестеринді төмендетудің 12 әдісін назарларыңызға ұсынамыз.

1. Холестеринді азайтудың ең қарапайым және ең қолжетімді түрі – диета. Ол үшін тамақ рационындағы тәтті және майлы тағамдарды алып тастап, ұйықтардан алдын тамақтанбау қажет.

2. Холестериннің негізгі көзі жануарлар өнімдері болып табылады. Сондықтан оларды тұтынуды азайту немесе құрамында холестерині аз өнімдерді пайдаланған жөн.

3. Майсыз сүзбе тұтынып, майсыз сүт ішіңіз.

4. Жұмыртқа пайдалануды шектеу қажет. Аптасына 2 жұмыртқа тұтыну жеткілікті.

5. Майлы етті қоян, бұзау, тауық етімен алмастыру қажет.

6. Рационыңызға майлы теңіз балығын қосыңыз (теңіз балығындағы қанықпаған май қышқылдары қан тамырларын тазартуға және оларда холестерин туындауының алдын алады).

7. Дәл осы қасиеттер теңіз өнімдерінде де бар. Теңіз орамжапырағын көп тұтынғаныңыз пайдалы.

8. Брокколи, қырыққабат пен пияз жеуді ұмытпаңыз. Олардың құрамында холестеринді төмендетуге қажетті элементтер бар.

9. Холестерині жоғары адамдар үшін күнбағыс, жержаңғақ, соя және зәйтүн майлары өте пайдалы. Сондай-ақ, холестеринге қарсы зығыр майының да әсері бар.

10. Жақында ғалымдар күніне 70 грамм бадам жеу холестериннің деңгейін төмендету мүмкіндігіне ие екенін дәлелдеді.

11. Жидектерді көбірек жеңіз. Себебі олардың құрамында салицил қышқылы болады, олар қандағы холестерин деңгейін төмендетеді және қанның ұюына жол бермейді. Күніне 3 түйір сарымсақ жесеңіз, қаныңыздағы холестерин деңгейі 15%-ға дейін азаяды. Ол тек жаңа піскен сарымсақ болуы керек.

12. Жаман әдеттерден аулақ болыңыз. Күнде таңертеңгілік жаттығу жасауды ұмытпаңыз.

anabol.kz


Біздің Telegram-парақшамызда Қазақстанның маңызды жаңалықтары. Жазылыңыздар!

Ұқсас сілтемелер:
Пікірлер